Uite cât de important este să te reinventezi!
În industria muzicală, tot ceea ce faci poate fi văzut ca o formă de publicitate! Mai exact, un artist se poate promova prin muzica sa, prin mesajele pe care le transmite, dar și prin look-ul pe care îl adoptă. Tocmai de aceea, unii artiști preferă să se reinventeze la o anumită perioadă de timp, pentru a atrage mereu atenția unor categorii de public și pentru a scăpa de monotonie.
Schimbările de look sunt must sau doar un moft?
Femeile din industria muzicală preferă în general să își schimbe look-ul, mai ales culoarea părului, iar cele mai bune exemple sunt Delia și Andreea Bălan, care sunt două artiste cameleonice.
Totuși, sunt și artiști mai conservatori care preferă să rămână cu aceeași imagine cu care și-au obișnuit fanii. Vi-l puteți imagina pe Carla’s Dreams fără hanoracul său negru, sau pe Elena Gheorghe fără buclele sale roșcate?
Dacă tot vorbim de look, un rol important îl au styliștii în acest proces de schimbare, pentru că ei sunt cei care influențează deciziile artiștilor. Așa că cei mai mulți cântăreți apelează mereu la ajutorul cuiva, pentru a arăta cât mai bine.
Activitatea din social media reflectă cine ești
Atunci când dorești să te reinventezi, trebuie să te decizi spre ce direcție vrei să mergi și în mediul online. Mai exact, postările unui artist din social media au o mare influență asupra publicului său. Așa că dacă acesta vrea să le transmită fanilor săi că este o persoană plină de energie, care știe să se distreze și să transmită un vibe pozitiv, poate că ar trebui să evite postările cu citate motivaționale triste sau cele care instigă la violență.
Spre exemplu, dacă arunci un ochi pe profilul de Instagram al lui Alex Velea îți vei da seama imediat că el este un artist care duce un stil de viață sănătos, care este pasionat de sport și tatuaje, fiind în același timp și un tătic modern!
Comunicatele de presă creează imaginea pe care ți-o dorești
Dacă îți angajezi un PR acesta te poate ajuta să devii și mai popular în media! Cum? Un PR poate scrie diferite articole despre activitatea artistului pe care îl reprezintă, pe care le trimite ulterior anumitor publicații. Spre exemplu, dacă te implici în campanii caritabile sau dacă îți lansezi un nou parfum, PR-ul tău va avea grijă ca presa să afle despre aceste lucruri!
Co-brandingul, o sursă de venit și de popularitate
Dacă îți asociezi imaginea cu numele unei companii, acest lucru îți poate aduce beneficii, în funcție de domeniul de activitate al respectivului brand. De obicei, artistele preferă să colaboreze cu diverse branduri de cosmetice și să devină imaginea anumitor produse, sau chiar să își lanseze ele propria lor linie.
Poate că acum te gândești la Fergie sau Rihanna, care au propriile lor parfumuri, dar același lucru se întâmplă și în România, pentru că și Antonia a devenit imaginea unei companii de produse cosmetice.
Nu uita că aceste asocieri îți pot aduce și un venit în plus din urma reclamelor, dar și popularitate! De câte ori nu ați văzut reclame la TV cu Puya, Andra sau Loredana Groza?
Trebuie să fii prezent peste tot
Poate că vrei să devii mai popular decât ești în acest moment și nu știi cum să faci asta. Păi ce zici dacă participi la evenimente mai des? Vânează cele mai tari party-uri mondene și vino și tu, pentru că fotografii abia așteaptă să te fotografieze.
Vreau sa contactez un artist